Scum's Wish
Two lovesick high school students, seeking solace and companionship, decide to simulate a relationship after both their older crushes fall in love with each other.
Hanabi is consumed by feelings of inferiority and loss as she blames herself for her own incapability after she sees Narumi confess his feelings to Akane; Akane is irritated with Narumi.