Second Chance Dresses
Bride Lucy wants a princess gown, but her sister wants to see her in something fitted. Olivia has four gorgeous second chance dresses and the hopes the sisters will be able to agree of one of the four.
Bride Alice has tried on 60 dresses with no joy and her friends are tiring of her indecisiveness. She hopes one of Olivia's choice of four second chance gowns will give her a magical feeling.
Free-spirited Penny is eloping to Cornwall and wants the perfect second chance dress to show off her amazing back tattoo. She hopes she can get a dream dress on a small budget perfect for her special day.
Mum-of-five, Cat, seldom gets a chance to glam up. Olivia has four gorgeous second chance dresses and hopes one of them will give Cat that confidence boost to feel more than just mum.