Second Wives Club
Don't Save the Date
Not every one of Tania's save-the-dates is invited to her wedding; After a two-year engagement and no wedding det set, Shiva begins to question Mohamed's commitment to marriage.
Veronika learns the truth about her husband's affair and questions whether their marriage will work successfully; Shawna enlists Tania and Katie to help with her acting, but off-handed comments cause tension.
Katie invites the group to her grand opening but has to pass inspection first; Veronika confides in Katie about Michael's infidelities; Shiv and Mohamed try to find a suitable partner for Shiva's brother.