Secret Restoration
Inside an old tool factory in New England, restorers and craftsmen repair precious items and family heirlooms in secret, then reveal them to unsuspecting recipients.
Bettin' on the 'Vette
A wife brings PJ the car of her husband's dreams, a 1990s Corvette, but it needs a complete overhaul; David and Sara bet on their ability to save a very early pinball game; Alfred breathes new life into a rare German accordion.
Rock, Fire, and Roll
A wife gets Alfred's help to surprise her husband with a classic Fender Mustang guitar; Dave works his metal magic to restore a cast iron stove; Sara makes an old desk gleam; PJ turns an old golf cart into a flashy classic ride.