Secrets of Penthouse
The Visionary
The extraordinary rise of Bob Guccione, who became one of the wealthiest men in America by founding Penthouse Magazine, but tore apart his family in the process.
As Penthouse enters the 2000s, the magazine is in trouble and Bob's debts continue to mount. Bob pushes his three sons out of the business and taps his daughter, Nina, to help run things as the age of the internet dawns.