Seduced to Slay
A couple's peaceful small-town life takes a devastating turn when an unforeseen physical change leads to adultery and eventually, a terrible death.
Boardwalk Pied Piper
Kosta and Lisa Fotopoulos are a Daytona Beach power couple in 1989. Kosta owns a bar and hires sultry Deidre Hunt as a waitress. Soon, a torrid affair, a deadly home invasion and a videotaped murder all result from a tailspin of greed and seduction.
Thrill Kill
A burned-out car with a body in the trunk and a hidden torture chamber rock the town of Speedway, Indiana. When a similar murder happens in Texas, detectives fear their suspects have crossed state lines and will strike again if they're not stopped.
When a man's childhood friend moves in with him and his family, a sinister seduction leads to a cold-blooded murder in Buford, Georgia.