See You at Work Tomorrow!
Ji-yoon feels butterflies after sharing drinks with Si-woo and receiving an unexpected proposal from him; Young-sam's relentless power-tripping continues to drain Ji-yoon.
Ji-yoon chooses to join the second-worst taskforce to dodge the worst, her boss; Ji-yoon and Si-woo are building a rapport when Ga-eul comes back.
Ji-yoon feels uneasy seeing Si-woo and Soo-jin close, but an accidental find at his place leaves her confused; No-ah sets Ji-yoon up on a date.