Settle Down
Mason is an expert on queer relationships and a matchmaker with a booming success rate. When it comes to love, he knows everything, except why his own relationship is on the rocks.
Putting in the Work
Mason sets a plan in motion to safeguard his marriage after Georgia gives him alarming information about Jarod; Mason is also tasked with finding a suitable match for Patrick, an older gentleman interested in younger men.
Anxious Avoidant
Ben isn't exactly thriving in his open relationship with his boyfriend Angelo; Mason's client Sandra tries to recover from a serious case of the ick after a not-so-steamy encounter with her new date.
Mason plans a staycation with Jarod in a bid for some quality-time; at the office, Devon and Georgia struggle to get a closeted rap star to play nice with his celebrity match.
New client Eddie tests Mason's personal boundaries; Ben tries to get over Angelo by fast-tracking a new relationship with Claude; Georgia and Devon tiptoe around a real awkward conversation about business and pleasure.
Mason and Jarod unleash years worth of pent-up resentment with the help of their new couple's therapist, Dr Jolanta Zemaitis.
Mason tries to keep himself together while he prepares for his big feature article with Plugged-In Magazine; Ben tries to kick his Angelo addiction once and for all; Georgia works up the courage to confront Devon about her feelings.