Share
Mandy is living every teen’s worst nightmare: the discovery of a disturbing video from a night she can’t remember. This jarring original film stars Rhianne Barreto as the 16-year-old athlete whose world is upended as the video—which features a vulnerable, unconscious Mandy—begins to circulate among her community. Written and directed by newcomer Pippa Bianco, and based on her acclaimed short film, “Share” takes an unflinching look at the intense pain, isolation, uncertainty and loss that Mandy maneuvers with incredible courage, ultimately telling the story of a young woman determined to reclaim her own fate.