Sharkdog
Ten-year-old Max and his best friend, Sharkdog, embark on adventures. Half shark, half dog, Sharkdog often leaves a trail of chaos in his wake.
Max discovers the map to the secret island has partially appeared, so Sharkdog and the Sharkpack try to uncover the rest of it.