Sherlock Holmes in the 22nd Century
Holmes, Watson and Lestrade discover a makeshift lab where Fenwick is turning ordinary citizens into criminals.
Using DNA washer, Holmes transforms himself into the likeness of Dr. Blessington to free the world of Moriarty.
Sherlock Holmes deals with animal rights when the owner of a failing zoo becomes a mutated man-snake in order to steal valuable nanobot technology and saving his failing zoo.