Sherri Papini: Caught In The Lie
A young wife and mother infamously lies to the FBI about her disappearance. Now she reveals her side of the story.
Exodus
After disappearing, Sherri Papini returns, battered and branded. When her tale turns out to be fake, she says the real story has never been told.
A convicted liar, Sherri enters prison with a target on her back. After release, troubling details of her childhood and, later, her marriage to Keith are revealed.
Sherri talks about her disappearance. A polygraph test forces a shift in her narrative. Two confrontations complicate the quest for justice.