Show Yourself
Ana is the assistant of Bassil, a mysterious conceptual artist who is about to inaugurate his new exhibition. She has everything under control except for one strange thing.
Ana, tormented by her secret, tries by all means to prevent it from coming to light. But things get complicated as she finds herself in one of the most stressful weeks in the office.
Ana leaves the city to fix a bureaucratic problem related to her late father, a famous painter whose legend surpasses his work.
Ana looks for a gallery to hold her first exhibition; Tomás is presented with a job opportunity that could multiply his fame.
An actor appears, moves to the centre of the stage and stops. The public looks at him, waits, and observes.