Sin City Murders
Recounts chilling homicide cases from America's adult playground, revealing the darkness that hides behind the glitz and glam of the Las Vegas Strip and amid the vast landscape surrounding it.
An old-school entertainer and off-the-Strip lounge owner is gunned down in his sports car; detectives investigate club employees and rumours of a mafia hit until a surprise witness steps forward to reveal a complex conspiracy.
An ambush on an armoured truck ends in a shootout and cold-blooded murder of two guards. Detectives investigate a possible inside job and string of violent casino robberies while tracking down elusive suspects.