Single, Out
After having his first sexual experience, Adam's life is changed forever; while pursuing his art and coming to terms with being out to his friends and family, he discovers growing up is a balancing act; being single was easy, being out is hard.
Adam tries to work on his art project but is too distracted by his brother's hot friend who is staying the night.
Gabe is learning how to flirt; Adam and Marco have a movie night that gets interrupted by a call from Clay.
Adam wants to push a queer theme for his exhibition; Marco and Dazi have their first date.
Adam's big exhibition arrives, and everyone is invited; Clay surprises Kat with a gesture to move their relationship forward; conversation between Gabe and Adam deepens at their movie night.