Sirens
Johnny sees Theresa for the first time since their break; Hank considers an emergency contact; Brian spends his first day on the rig.
A B... Named Karma
A lightning strike at a church compels the guys to think about karma, and they volunteer to teach CPR to disadvantaged children.
A patient asks the boys to erase his search history. As they do, the paramedics see a striking image that cannot be removed from their heads. Meanwhile, Johnny remembers that Theresa has his iPad.
A dying man inspires Johnny to finally speak to his father after seven years; Brian takes Hank on a quest for a dead man.
Johnny introduces Theresa to his father; Brian tries to put the moves on his work crush; Hank gets a new father figure.