Skate Escape
Led by Carlos Iqui, a group of skateboarders including Wes Kremer, Chris Pfanner and Madars Apse, head to Uruguay on the first- ever pro skate tour of Latin America's chillest society.
The blossom-laden, tree-lined streets of Taipei and Kaohsiung in Taiwan provided skateboarder Simon Stricker with an irresistible playground to shred.
A week-long tour is the perfect way to showcase what CJ Collins and the American state of Oregon have to offer for skateboarding. We’ll begin where it all started: the Burnside Project in Portland.