Skulls & Roses
Hot as Hell
The contestants have a bikini party on Rose Island and get to know each other. While some are enjoying the party, others have already begun to plan and plot. Raghu awaits the unlucky contestants on Skull Island.
Rajiv gets creative and allows the couples to really get to know their partners' bodies. The group attempts to play it safe, but it doesn't work out for Manasvi and Afreen, who end up becoming Raghu's personal targets.
Moans and Screams
Right when the group begins to feel comfortable, Rajiv shakes things up with a reshuffle. With new partners, the couples have to get to know each other quickly. Kajal and Utsav's love is put to the test.
Rajiv wants to find out how well the contestants know the Kama Sutra. Sahil and Angel's relationship intensifies, and the contestants are surprised when Raghu questions their intelligence.
The eliminated contestants return to the competition with a chance at redemption, and tensions reach new heights.
Utsav learns a lesson at last and finds a new connection which makes Kajal extremely jealous. Vipin takes his chance and capitalises on the situation. Betrayal has become very common on Skull Island.