Sleeper Cell
Undercover FBI agent Darwyn Al-Sayeed attempts to infiltrate a terrorist sleeper cell in Los Angeles, in an attempt to thwart their plans. He is supervised by his friend Ray, who worries about the dangers of the role.
Target
Farik and Ilija receive a deadly biological anthrax shipment and prepare for an attack inside a LA shopping mall.
Farik learns that the money supply filtering in from Mexico to finance Youmud Din Judgement Day has come to a halt. Farik, Darwyn and Christian cross the border to Tijuana, Mexico, and attempt to straighten out their financial problems.