Sneakerheads
100% Pure Adrenaline
Devin sneaks off to buy a special pair of size 13 sneakers and finds a long line, old friend Bobby and other rude surprises.
Hustling Backwards
Nori gives the guys a flipping master class; Bobby pitches a quest to find a legendary pair of sneakers that may not exist.
Devin links back up with Nori, Bobby, Stuey, and an A-list celebrity whom he hates; a tennis match yields a big score.
A shady source comes through with a clue, leading the group to an unsavory encounter with a sandwich shop owner -- and Christine.
After uncovering new clues, Bobby and Devin fly to Hong Kong to find a one-of-a-kind boy band fan; Christine goes on a hunt of her own.
Devin, Bobby, Nori, and Stuey hit the pavement in Los Angeles in search of their payday -- and make some valuable discoveries.