Soaring Sky! Precure
I'm a Hero Girl!? Cure Sky Arrives!!
The infant princess Ellee-chan has been kidnapped by a monster! A brave girl named Sora follows the kidnapper into a strange hole to save the princess, but when she finds a way out, she’s in another world?!
A Hero in the House!?
After defeating Ranborg, Mashiro takes Sora back to her home; Mashiro's grandmother, Yoyo, doesn't appear surprised by their arrival and welcomes Sora and Ellee.
Ellee is in a bad mood; Sora and the others realize it's because she misses her parents, so they decide to use the Mirror Pad to communicate with Skyland.
Kabaton sets a sneaky trap for Mashiro and the others; Sora's Mirage Pen is stolen by Kabaton, and she's no longer able to transform into Cure Sky.
Sora dreams that Prism is attacked by Ranborg; tortured by her thoughts, Sora asks Mashiro to transform into a Precure and protect Ellee by herself.