Solo Camping for Two
Pondering While Solo Camping
Gen's peaceful solo camping trip is interrupted by a first timer without a tent.
Enjoy Going Solo
Shizuku insists on camping with Gen until she's comfortable camping solo, so they go solo camping together.
Shizuku is unable to explain why she wants to go camping alone, so she asks Gen for his thoughts.
Gen examines his feelings on camping with Shizuku, while Akihito hangs out with Shizuku and her friends.