Soulmates
Watershed
Nikki and Franklin are happy in their marriage, but when everyone they know starts taking the soul-mate test, they must ask if their relationship is enough.
Adam and Libby's happy but unconventional marriage is disrupted when Libby's test results come through; when gorgeous, fun-loving Miranda arrives in their lives, Libby struggles to draw lines between her feelings for her husband and her soul mate.
Mateo and Jonah meet at a bar and immediately hit it off. Mateo is furious when he discovers that Jonah stole his passport, sabotaging his chance to fly to Colombia to meet his soul mate the next day. They go on a wild adventure to get it back.
Caitlin has waited years for her soul mate match. Her dreams come true when she's matched with a handsome doctor, Nathan. However, she discovers Nathan is harbouring a dark secret.