Special Forces
The Royal Dutch Marines are faced with a double hostage scenario as heavily armed South Moluccan terrorists take over a packed commuter train and an elementary school full of children.
Crack German commandos must retake a plane full of tourists that has been hijacked in Frankfurt by deadly Arab terrorists and forced to fly to Somalia.