Spielberg
From 'Jaws' and 'E.T.' to 'Schindler's List' and 'Saving Private Ryan,' Steven Spielberg is arguably the greatest living director in the film business. In this documentary, Spielberg steps out from behind the camera to open up about his directorial influences and motivations, while sharing little-known stories behind some of his most iconic films. Produced and directed by Susan Lacy, the film was culled from more than 30 hours of interviews with Spielberg, along with personal photos, home movies, behind-the-scenes footage and an impressive array of interviews, including J.J. Abrams, Christian Bale, Cate Blanchett, Francis Ford Coppola, Daniel Day-Lewis, Brian de Palma, Leonardo DiCaprio, Richard Dreyfuss, Sally Field, Harrison Ford, Tom Hanks, Dustin Hoffman, George Lucas, Martin Scorsese, Oprah Winfrey and many others.