Stalked: Someone's Watching
Stories spotlight stalking victims and the psychology of the people who relentlessly pursue them.
Nowhere to Run
After 3 years of emotional abuse Peggy Klinke breaks if off with her boyfriend only to have him begin watching her every move and police offer little help so Peggy takes matters into her own hands.
Police officer Amy Johnson's husband changes in the blink of an eye and she thinks she can handle it until he goes too far.