Star Falls
A teenager living in a rural town persuades a Hollywood movie star and his family to move into her house while he films a movie. She then develops a plot to set him up with her mother.
The Celebrity Setup
Sophia rescues the dog of Craig Brooks, a Hollywood star, taking opportunity to set her mother up with him, but when that fails she has the star and his three children move into her home.
The Everything Wash
Sophia notices that Diamond seems to get anything she wants whenever she wants and hopes Beth will give her the same treatment, but instead Craig realises his error and tells Diamond she'll need to earn her own money from now on.
Sophia and Diamond become competitive with each other when Craig's assistant quits and the job is up for grabs.
Beth usually has a quiet birthday, and Sophia promises to keep her secret. However, Diamond plans a huge surprise without telling either of them.
When Diamond suffers a drop in online followers, Sophia helps her make new videos for her channel, but they don't agree on the kinds of videos to make.
Nate casts Diamond in the lead role of Sophia's town play, and Sophia has trouble giving up control of everything.