Star Wars Vintage: Clone Wars 2D Micro-Series
Delve deep into riveting Star Wars adventures with Chapters 1 – 20 of the adrenaline-charged animated series that envisions the story arc between Star Wars: Attack of the Clones and Star Wars: Revenge of the Sith. Join the valiant Jedi Knights and brave soldiers of the Republic's clone army as they battle against the droid forces of the Separatists, led by the evil Sith Lord, Count Dooku, apprentice of the mysterious Darth Sidious. Witness the battles, trials and triumphs that made galactic legends out of Anakin Skywalker and Obi-Wan Kenobi!