Stars Earn Stripes
The celebrities fast-rope from a helicopter onto the roof of an eight-story building, which they must rappel down; in a final shootout round, two players face off.
Rapid Detonation
The celebrities must retrieve a patrol vehicle that is brought in by air and take out enemy targets; two celebrities face off in a final shootout round.