Steve and Maggie - Laugh and Learn
Steve's room is a mess. There are red t-shirts everywhere, but he just won't tidy up. So when he needs a red t-shirt to play football, Maggie decides to have a little fun. Why are there stars and spots and lines all over his t-shirts? And will Steve ever tidy up?