Stranger
A prosecutor who lost the ability to feel empathy as a child joins a police detective to uncover a serial killer's true identity, while fighting the rampant corruption within his department that continuously undermines his investigation.
As a teenager, prosecutor Hwang Si-mok received surgical treatment on his abnormally developed brain which involved serious side effects.
The convict's emphatic plea of innocence prompts Si-mok to review the CCTV evidence. At the Yongsan police station, he runs into officer Han Yeo-jin.
Si-mok volunteers to appear on live national television to discuss Kang Jin-seop. He also makes a bold promise: that he will find the culprit within two months.
Rumours quickly spread about Si-mok's violent nature, but he persists in his investigation regardless. He finds his mentee, Young Eun-su, suspicious.
Si-mok, puzzled by the details of the most recent murder case, visits the victim's home to seek more clues. Yeo-jin joins him in the investigation.