Stumble
An elite cheerleading coach is forced to start over with a new squad of lovable misfits and must flip the odds to win the championship.
Courteney decides to use media day as a way to recruit new cheerleaders and to push her team to get right back on that mat; DiMarcus proves that not all Buttons are meant to be pushed.
Courteney makes a deal with the Button Factory owner that if her team performs a dazzling routine, he'll write her department a big cheque; with Krystal still injured, Courteney's only option is to promote Peaches, who may or may not be ready to fly.
Courteney is trying desperately to bring spirit to Heådltston, but it's impossible; when her team heads to SDSJC for their homecoming game, not only is Courteney reminded of how much spirit her old school has, she's forced to cheer against Boon.