Sullivan's Crossing
Neurosurgeon Maggie Sullivan reconnects with her small-town past after a scandal causes her to leave her professional and personal life behind in Boston.
Coming Home
When neurosurgeon Maggie Sullivan's seemingly perfect life falls apart, she leaves Boston and her boyfriend to return to her estranged father's campground. There, she reconnects with old friends, and meets a handsome stranger.
Neurosurgeon Maggie sees Cal in a new light after they work together to help an injured resident and spend time together at karaoke; Edna goes the extra mile to help an LGBTQ2S+ couple find romance.
Maggie and Cal work against the clock in a daring medical rescue and, in the process, discover a clue to the whereabouts of the missing camper; Maggie learns a little more about Cal's past; Sully receives disturbing news.
Maggie makes a difficult decision after Sully lets his temper get the best of him.
Sully tries to hold things together at Sullivan's Crossing; Maggie attempts to navigate complications back in Boston, Massachusetts.