Superbuns
Buns Bunny, better known by her superhero name, Superbuns, saves the day with the power of a kind heart as she helps her friends daily.
The Gnosy Gnat
Buns helps Blossom and Gnat work together to write a story for great stories camp.
A tree snags Blossom's bouncy ball. Superbuns, committed to helping, decides to use their special power, kindness.