Supersenses
Explore the extraordinary and surprising world of animal senses alongside biologist Patrick Aryee and physicist Helen Czerski.
Super Sight
Examine the extraordinary sense of sight in the animal world. Find out how caribou use UV light to avoid wolves, dragonflies see in slow motion, and more.
Super Powers
Explore sounds beyond the range of our human hearing. Find out how alligators use low pitch rumbles to make the water around them dance, bats use sound to see, and a converted camper van conducts the ultimate hearing test for elephants.