Swimming With Sharks
Chapter One
Fresh-faced Lou Simms seems like a naïve Hollywood newbie when she starts interning for studio CEO Joyce Holt; motivated by a dark obsession with Holt, Lou quickly proves herself capable of holding her own.
Lou is on the outs, until her after-hours over-achieving yields fruitful results; an anticipated power transfer doesn't go as planned; as Lou's star rises, things don't go as well for her co-workers.
Lou gets promoted in the wake of tragedy, and Travis grows suspicious of her; the Fountain Pictures executives exchange barbs, and Joyce's dreams of motherhood hang in the balance.
Facing personal losses, a vulnerable Joyce relies on Lou's care; they escape to Malibu, and Lou incites Joyce's sexual explorations; back at the office, Lou's schemes make her even more indispensable.
Joyce struggles for control, both personally and professionally; Lou masterminds an unbreakable bond between Joyce and herself; Travis digs into Lou's past, uncovering dark secrets, and darker deeds.
The revelation of her deception and obsession sends Lou into a tailspin; Lou recalls her tragic upbringing, while Joyce distances herself and focuses on her career.