Swiping America
Four single New Yorkers, Ashleigh Warren, Kesun Lee, Kris Kelkar and Reagan Baker put their fate in the hands of a film crew and set out on a dating journey outside their comfort zone.
Asheville
Ashleigh Warren, Kesun Lee, Kris Kelkar and Reagan Bakerhead head down South to their first destination, Asheville, to find their love interest.
The group explores the city of Austin and visits different unique places to see what the city has to offer; Kesun falls head over heels for a new match.
An unexpected Date Zero connection complicates things for Ash; Reagan encounters an unfortunate obstacle.