Symphogear
Awakening Heartbeat
When bizarre creatures known as the Noise threatens the Earth, only popular singing duo Zwei Wing has the power to fight back.
An unfriendly new Symphogear user has appeared using the armor of Neshutan, which was stolen in the attack on the concert two years ago.