Tak and the Power of Juju
Woodiefest/Loser
Ferocious Woodie creatures plan to trash the Pupununu village; Tak tests his friend with an impossible task.
A Juju must leave the realm because he does not fit in; Psychic Juju predicts that Tak is destined to marry the next ruler of the Pupununu tribe.
The Chief leaves Zaria in charge of the tribe; Blod and Bleeta try to convince the tribe that Tak is responsible for all of their bad luck.
Tak uses magic to remove an aching tooth; Tak and Jeera investigate to find out why the chief has been behaving strangely.