Talking Bones 2
Captain Shang Jie (Gao Ren) and forensics expert Xia Ying (Zhang Ling Xin) are forced to work together when their units investigate a mysterious case involving a submerged car with a young woman's body. As they delve into the investigation, they uncover puzzling evidence suggesting potential multiple victims and a possible murder. Despite their different investigative styles, the duo gradually learns to collaborate, inching closer to solving the complex crime. Their partnership proves crucial in unraveling the mystery and sets the stage for future challenging cases they will tackle together. "Talking Bones 2" is a 2022 Chinese drama series that was directed by Hu Yao Zhi.