Team Umizoomi
Six-year-old Milli, her eight-year-old brother Geo, and their friendly robot, Bot, are mighty maths superheroes. Team Umizoomi introduce youngsters to the concepts of counting, measurement, shapes and patterns.
The Kite Festival
When a gust of wind scatters the pieces of Jeannie's kite, the team must search for the pieces to put her kite back together.
Jake calls in from his class trip at the carnival. The class are having a great time on all the rides, but Jake has lost his bunny, so the team help Jake retrace his steps.
The team must go to the supermarket to collect the items for Tyler's favourite snack.
The team jump into action when Daniel's father gets stuck on a broken subway train with Daniel's birthday cake.