Terror in Resonance
In an alternate version of the present, Tokyo has been decimated by a shocking terrorist attack, and the only hint to the identity of the culprit is a bizarre video uploaded to the internet. The police, baffled by this cryptic clue, are powerless to stop the paranoia spreading across the population.
Shibazaki joins the team working on the Sphinx Case while Sphinx tries to confirm suspicions of their own with their next riddle.
As Lisa recuperates at Nine and Twelve's place, Sphinx sets another bomb and posts another riddle, but things don't go as planned this time.