The Amazon Review Killer
Police find Kala Brown alive in a shipping container on Todd Kohlhepp’s property. The episode explores Kohlhepp’s disturbing past, early warning signs, and transformation into a real estate agent with a deadly secret. Links to unsolved murders and missing couples reveal the chilling profile of a serial killer.