The Ark
Spacecraft Ark One encounters a catastrophic event on a mission to secure the survival of the human race. The remaining crew must survive with a lack of life-sustaining supplies, loss of leadership, and over a year until they reach the target planet.
When their psyches are put to the test by hallucinations, the crew must race to find the cause.
Angus and Alicia try to figure out how to take advantage of the new element; the radiation leak causes mayhem throughout the ship, resulting in multiple deaths; the murder investigation takes an unusual turn.