The Auditors
Shin Cha Il and his new auditing team set out to eradicate embezzlement and corruption that run rampant at JU Construction.
Shin Cha-il is the new head auditor of JU Construction. His sharp eyes and sharper tongue prompt a re-investigation into a tower crane accident.
Cha-il butts heads with the vice president, Dae-woong. After failing to recover evidence, he probes the tower crane operator in search of the truth.
An embezzlement case concerning shared housing has Cha-il investigating a fellow alumnus. Just as he is about to solve the case, Dae-woong intervenes.
Cha-il vows to recover the embezzled cash on the threat of resignation and financial reparations. His team investigates the whereabouts of the cash.