The Aviators
Legacy of the Cessna brand; float plane training; landing an airliner; aerobatic champion Patty Wagstaff; Russian MIG 15.
A look at whether a private pilot can land an airliner; Delfin L-29 fighter jet; aircraft annual inspection; Airbus A380.