The Benson Interruption
Based on the popular live show, Doug Benson interrupts his friends Eugene Mirman, Rob Huebel and Mary Lynn Rajskub as they do their sets in front of a audience.
Benson interrupts his friends Brian Posehn, Greg Proops, and Tig Notaro as they do their sets in front of an audience.
Benson interrupts his friends TJ Miller, Adam Carolla and Graham Elwood as they do their sets in front of an audience.