The Best Ending
Choi Woong (Jung Gun Joo) and Go Min Chae (Choi Hee Jin) have been together for eight years and are ready to get married, but face significant challenges. With limited financial resources, the couple struggles to find stable jobs - Woong becomes a high school teacher while Min Chae pursues art. Their wedding plans are complicated by unexpected love rivals and the difficult task of gaining parental approval. As the wedding day approaches, mounting pressures threaten to derail their relationship and test the strength of their love. Will they overcome these obstacles and successfully start their life together? "The Best Ending" is a 2019 South Korean drama series that was directed by Park Dhan Hee.