The Challenge Australia
Mother Truckers
The Challengers have to hang off semitrailers while speeding down an airstrip for the Truck It Challenge.
The deception begins as two dominant forces in the game battle to take control; a celebratory barbecue leaves several challengers hurt.
The stress of the game continues to break down the relationships in the house; the Challengers are surprised with a demanding night-time challenge; an injury puts one of the player's games in danger.