The Choo Choo Bob Show
Choo Choo Bob and friends explore the world of trains from the Bobville Clubhouse.
Everyone seems to have a secret, and Choo Choo Bob has a big one, today is his birthday. Find out if the gang will figure it out in time for a celebration.
Choo Choo Bob and Richard W. Kornbelt go bird watching and discover a Galloping Goose at the Colorado Railroad Museum. Conductor Dave and Charlie Rat have fun with a magnifying glass with disastrous results. A New Orleans style brass band stops by.
Richard W. Kornbelt has a farm in Tinyland, and Choo Choo Bob shrinks down for a visit. Meanwhile, Conductor Dave needs some assistance with his crossword puzzle. Charlie Rat is more than happy to help.
Choo Choo Bob and the gang learn that tools are important for helping to get the job done, especially the right one; Richard W. Kornbelt has a sandwich that must be seen to seem plausible.